Четвер, 28.11.2024, 01:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Чат

Каталог файлів

Головна » Файли » Конспекти занять

Краплинка
05.02.2018, 11:29

Конспект заняття з дітьми І молодшої групи на тему « Краплинка»
 

Тема. Краплинка

Програмовий зміст: розвивати мовлення, мислення, уяву, спостережливість, пам’ять; ознайомити дітей з властивостями води: вона мокра, ллється, холодна, гаряча, без смаку; вчити дітей від­повідати на запитання вихователя; виховувати дбайливе ставлення до води.

Матеріал: картка із зображенням Капітошки, відерце з водою, ємкість для води, чашки з водою.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь

Доброго дня,  любі малятка,

Кмітливі хлопчики,

Розумні дівчатка!

Дуже раді всі малята,

Плескають в долонечки.

Дітки, до нас гість поспішає.

Він багато чого знає.

-Ой, що це за пісенька? Звідки вона?

—        Кап-кап-кап, — пісеньку хтось співає,

Своєю пісенькою всіх звеселяє.

Вихователь демонструє картку із зображенням Капітошки.

-Дітки, хто це? Який Капітошка? Якого кольору? Великий, чи маленький?  (Відпо­віді дітей.)

—       Капітошка щось приніс із собою . Що це? (Відпо­віді дітей.) Як ви вважаєте, що може бути у відерці? (Відпо­віді дітей.)

Вихователь хлюпає долонькою по водичці у відерці.

—       Це водичка хлюпає. Молодці малята. Як мені дістати воду з відерця? (Відпо­віді дітей.)

Буду воду з відерця виливати,

Мисочку буду наповнювати.

—- Погляньте, як ллється вода. Що робить водичка? Що я ро­блю? (Відпо­віді дітей.)

З водичкою пограємо,

Долоньки в воду опускаємо.

Вихователь пропонує дітям доторкнутися рукою до води.

—       Яка у вас долонька? Яка вода? Вода теж мокра. Вона зробила долонь­ки мокрими.

—        Яка вода — тепла чи холодна? (Холодна)

Вихователь наливає теплу воду в ємність.

—        А тепер яка вода? (Тепла)

—        Вода може бути холодною , теплою або гарячою.

—        А ви п’єте воду? (Відпо­віді дітей.)

Хто водичку попиває,

Той міцне здоров’я має.

—        Скуштуймо і ми воду.

Діти п’ють воду з чашок.

—        Яка вода на смак: солона, гірка або солодка?   

Ось така вода —

Без смаку вона.

—        А навіщо потрібна вода?

Нею умиваються,

У ній усі купаються,

Одяг перуть, їжу варять,

Рослини поливають.

—        Молодці, малята!

—        Капітошці слід повертатися додому. А як ви вважаєте, звідки до нас прийшов капітошка? (Відпо­віді дітей.) Капітошка прощається з нами. Скажемо всі разом:

—        Прощавай, заходь у гості,

            але про нас не забувай.

—        Про що ми сьогодні з вами говорили? Яка може бути вода? Навіщо вона потрібна?

Із джерельця наберу

Свіжої водиці.

І нап’юся досхочу

Прозорої живиці.

Нею ручки я помию,

Личко намочу.

І рослинам дам попити,

Бо вони теж хочуть жити.

Категорія: Конспекти занять | Додав: Askon
Переглядів: 393 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук на сайті
Статистика
 

Copyright MyCorp © 2024
uCoz